sobota 5. února 2011

7 things to know about me

* Eště asi tak před půl rokem vypadal můj šatník zhruba takhle. Duha hadr. 

* za svůj relativně krátký život sem vystřídala pěknou řádku barev na vlasy. Červenou, fialovou a mimo jiné taky růžovou.

* Jako malá sem žila s rodiči ve Švýcarsku.

* K předchozímu bodu se také váže moje závislost na dvou základních potravinách - sýru a čokoládě. 

* Podle Lemanovy teorie o sourozencích sem jedináček, mimo to mam ale jednoho mladšího bratra ;)

* Považuju samu sebe za schizofrenika. Můžete ale býti klidní, zatim se to nijak neprojevuje. Samozřejmě kromě toho, že mam blog na kterym se vydávam za jinej živočišnej druh;)

* NEMÁM ráda Starbucks. Prostě nemůžu přijít na jedinej důvod, proč bych ho ráda mít měla. 

8 komentářů:

  1. Hohó, růžový vlasy jsou skvělá recese, taky jsem je jeden čas měla, spolu se svítivě oranžovejma. To s tou schizofrenií mě povavilo, mám to taky tak!:D (až na blog o jinym živočišnym druhu)
    A posledním bodem jste to slečno zabila, ještě napsat že nesnášíte Lush a byl by to gól:) (já nevím, nezkusila jsem ani jedno, ale je mi strašně nesympatický, jak se teď na všech blozích se Starbucks a Lushem roztrh pytel.)

    A mám takový hloupý dotaz, ehm, ta džusová buchta se peče? Jestli jo tak na kolik a jak dlouho, prosím?:) Nebo je to takovej ten typ - dejte do ledničky a nechte ztuhnout? Díky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mnoho vecí máme spoločných :)

    OdpovědětVymazat
  3. týnuše: lush je dobrej;) akorát mam na většinu jejich přípravků alergii... lucky me:D

    OdpovědětVymazat
  4. týnuše pro velký úspěch podruhé:D: peče se na 200, tak dlouho dokud nevypada upečeně;D

    OdpovědětVymazat
  5. A pila si někdy něco ze Starbucks?:) Já jsem ho právě taky nikdy neměla ráda, ale jednou, když jsem byla v zimě ve Vídni a byla mi vážně kosa, jsem tam zašla se ohřát, koupila jsem si perníčkové latté a bylo to to nejlepší pití, jaké jsem kdy pila.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonym: pila, několikrát. Já neříkám že mi to nechutnalo, ale znam spoustu kaváren kde je to hezčí, o polovic levnější a maj tam minimálně stejně dobrý kafe:)

    OdpovědětVymazat
  7. heh, tak zavistlosti mame stejne a ohledne starbucks - precenovane, ale pssst!:P

    OdpovědětVymazat