středa 2. února 2011

pracovní název: svačinový post

problém číslo jedna - když se nudim, tak mam hlad. A protože ve škole se nudim skoro pořád, musim si nosit sakra velkou svačinu. Ale nikdo přece nemá rád v kabelce rozmačkaný sušenky ani vylitý kafe, dyť to znáte.... ;) A tak mi moje drahá rodička na svačinu pořídila krabičku, jako dítěti ve třetí třídě. A abych se odlišila od všech třeťáků, trochu sem jí vyštajlila.

a rovnou sem si do toho napekla svačinu :) nejdokonalejší a nejjednodušší koláč na světě - sou v něm jenom tři věci - sušený ovoce, mouka a pomerančovej džus (a protože já nezvládam dělat věci moc jednoduše, přidávam eště citronovou kůru, skořici a pořádnýho panáka rumu;)) mňam!

12 komentářů:

  1. Vau, nechceš sem hodit recept (tím myslím poměr mouka/džus :D)?:))
    Jinak krabička je dokonalost, strašně ti jí závidím. Mít tak takovou krabičku...:))

    OdpovědětVymazat
  2. já bych ho i hodila, ale sama ho nevim, sem známej vyznavač metody by voko;) ale myslim že když prostě budeš přidávat střídavě jedno a druhý dokud to nebude vypadat jako těsto, nemůžeš udělat chybu:D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je krásná! Já mám nějakou červenou s obrázkem krávy :D ale už ji nepoužívám..

    OdpovědětVymazat
  5. Soví Mládě - ok vyzkouším to:D díky!!:D:))

    OdpovědětVymazat
  6. áá, tá krabička na svačinu je skvelá!

    OdpovědětVymazat
  7. ta krabička je fakticky boží!!! =)

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, ten kolac vypada bajecne :) Takze proste vezmes dzus a mouku a uhnacas testo, do nej nasypes nejaky suseny ovoce a das pect? Kolik alespon priblizne, tam davas ceho a na kolik a jak dlouho to pak peces? Diky :)

    OdpovědětVymazat
  9. no das ovoce do misy, zalejes ho dzusem a pak tam das kolik mouky, aby to vypadalo jako testo, presnejc to bohuzel asi nedam:D pece se to na 200 cca 20-30 minut:)

    OdpovědětVymazat