sobota 5. února 2011

ORIGAMI!

babička mi ušila sukni z tý nejúžasnější látky z ikey! Bledněte závistí, protože já mám konečně svojí origa-misu-kni a jen tak ji nesundám. Plánuju k ní eště vytvořit ori-gamib-rož, ale nejdřív se musim naučit něco složit :D nemáte někdo nějakej tip? Já totiž umim jenom večerníčkovskou čepici a lodičku...;p Když sme u těch lodiček, pohleďtě na moje nejoblíbenější - už jsou to celkem stařenky, prochodily semnou taneční (zas tak moc sem tam nechodila :D), několik plesů... ale ta barva, ach ta barva!

jo a ta fotka je dost zoufalá, shame on me.
current listen: James Blunt - Stay the night, aned pánbůh s námi a zimu pryč.

8 komentářů:

  1. Máš strašně šikovnou babičku! :)
    Jinak na origami je na netu plno návodů, ale mi některé věci nešly ani podle toho :D zkoušela jsem nějakého slona a vypadal spíš jako myš :D

    OdpovědětVymazat
  2. Azazela: o slona sem se taky pokoušela a neuspěla sem, ale jedna moje spolužačka tohle ovládá, tak jí asi poprosim a pomoc:D

    OdpovědětVymazat
  3. téda ta sukně je skvělá :-). Máš šikovnou babičku!!! To se musí nechat :).

    OdpovědětVymazat
  4. super fotka a krasne lodikcy!!!! moc povedene:)

    OdpovědětVymazat
  5. neskutocne boty! a sikovna babka! :)

    OdpovědětVymazat